פאנפונה » בדיחות » 5 בדיחות “אבא שלך” שיגלגלו אתכם על הריצפה מרוב צחוק

5 בדיחות “אבא שלך” שיגלגלו אתכם על הריצפה מרוב צחוק

בדיחות אבא שלך

בדיחות אבא שלך תמיד היו ותמיד יהיו ממש פופולריות. הרבה אנשים חושבים שהן כבר יצאו מהאופנה, אבל אנחנו באתר “בדיחות אונליין”, המומחים הבלתי מעורערים בבדיחות וצחוקים מכל הסוגים, כאן כדי לספר לכם שהבדיחות האלה כאן כדי להשאר, ולעוד הרבה זמן. ההיסטוריה בדיחות אבא שלך היא ארוכה וענפה, פשוט פלא שלא מלמדים על זה בשיעורי היסטוריה בבית הספר. אם זה היה תלוי בנו, משרד החינוך היה פותח שיעור צחוקים ובדיחות שחובה להגיע אליו שלוש פעמים בשבוע לפחות. בשיעור הזה הייתם לומדים את כל בדיחות אבא שלך, אמא שלך, ודוד שלך שקיימות במדינת ישראל. אין מה להגיד, חבל שצוות “בדיחות אונליין” לא מנהל את העניינים כאן בארץ.

אז מה הופך אותן לכל כך מצחיקות? השילוב של בדיחה וירידה הוא פשוט שילוב מנצח. לצחוק על מישהו, ולצחוק עם מישהו, זה לא אותו הדבר – כמו שאמא שלכם בטח לימדה אתכם כשהייתם בגן. אנחנו שמחים מאוד לעשות את שתי האפשרויות, תודה ששאלתם, ובדיחות אבא שלך הן ההזדמנות המושלמת ביותר לכך.

בעמוד הזה נספר לכם כמה בדיחות אבא שלך מצויינות, שתוכלו לספר לחברים שלכם מתי שתרצו. לא אכפת לנו אפילו אם תיקחו את הקרדיט לעצמכם. כן, אנחנו עד כדי כך נדיבים…

בדיחות אבא שלך הטובות ביותר במזרח התיכון

  1. אבא שלך כל כך שמן, שהוא מסתיר את הנוף.
  2. אבא שלך כל כך דומה לך, שאתמול כשחברה שלך נכנסה אליך הביתה היא נישקה בטעות אותו במקום אותך.
  3. אבא שלך כל כך טיפש, שהוא חשב שאתה אח שלך הקטן.
  4. אבא שלך כל כך שעיר, שהוא לא צריך ללבוש סוודרים גם בחורף כשקר, כי כבר יש לו פרווה מחממת.
  5. ובדיחת מליון הדולר שאתם בטח כבר מכירים, אבל אנחנו נרשום אותה פה בכל זאת… שאלה: “אבא שלך ערומכו?” תשובה: “לא!” (ואז המשפט שנאמר הוא בעצם “אבא שלך ערום כולו”…)

חלק בונוס: בדיחות אמא שלך

ביקשתם כל כך יפה, שלא יכולנו לסרב. במיוחד בשבילכם הוספנו לדף הזה גם כמה בדיחות אמא שלך. תהנו!

  1. אמא שלך כל כך שמנה שכשהיא לובשת מעיל ירוק חושבים שהיא אוטובוס
  2. אמא שלך בגבס
  3. אמא שלך דומה לקוף
דילוג לתוכן