פאנפונה » כללי » אנסטסיה: חושפת את המסתורין של שם משפחתה | בלוג

אנסטסיה: חושפת את המסתורין של שם משפחתה | בלוג

אנסטסיה: חושפת את המסתורין של שם משפחתה | בלוג

אנסטסיה האניגמטית

אנסטסיה הוא שם שכבש את העולם במשך עשרות שנים. זהו שם הנושא אווירה של מסתורין ותככים. אנשים רבים מכירים את סיפורה של אנסטסיה, בתו הצעירה של הצאר ניקולאי השני, הקיסר האחרון של רוסיה. עם זאת, שם משפחתה היה לעתים קרובות נושא לבלבול ולספקולציות.

משפחת רומנוב

משפחת רומנוב הייתה השושלת השלטת ברוסיה משנת 1613 ועד המהפכה הרוסית בשנת 1917. שמה המלא של אנסטסיה היה אנסטסיה ניקולייבנה רומנובה. היא נולדה ב-18 ביוני 1901 בארמון פטרהוף, הממוקם ליד סנט פטרסבורג.

אנסטסיה הייתה הבת הרביעית והצעירה מבין חמשת ילדיהם של הצאר ניקולאי השני ואשתו, אלכסנדרה פיודורובנה. היו לה שלוש אחיות גדולות יותר: אולגה, טטיאנה ומריה, ואח צעיר יותר, אלכסיי. המשפחה חיה חיי מותרות וזכות, מוקפת בשפע והדר.

התעלומה מתפתחת

המסתורין סביב שם המשפחה של אנסטסיה נובע מהאירועים שהתרחשו לאחר המהפכה הרוסית. ב-1918 הפילו הבולשביקים בראשות ולדימיר לנין את שושלת רומנוב והוציאו להורג את כל משפחת המלוכה. עם זאת, עד מהרה החלו להסתובב שמועות והשערות שאחד או יותר מילדי רומנוב שרד את הטבח.

במשך שנים, היו הרבה מתחזים שטענו שהם אנסטסיה, אבל אף אחד לא יכול היה לספק ראיות חותכות. רק ב-1991, כאשר התגלו שרידי משפחת רומנוב בקבר אחים ביקטרינבורג, הועמדה התעלומה לבסוף. בדיקת DNA אישרה את זהות השרידים, כולל של אנסטסיה.

שם המשפחה של אנסטסיה

כפי שהוזכר קודם לכן, שם המשפחה של אנסטסיה היה רומנובה. ברוסית, שם המשפחה של נקבה ממשפחת רומנוב נוצר על ידי הוספת "א" לסוף הצורה הגברית. לכן, שם המשפחה של אנסטסיה היה רומנובה, בעוד ששם המשפחה של אביה היה רומנוב.

חשוב לציין שהבלבול סביב שם המשפחה של אנסטסיה נובע בעיקר מהמתחזים השונים שטענו שהיא היא לאחר המהפכה הרוסית. מתחזים אלה השתמשו לעתים קרובות בשמות משפחה או כינויים שונים, מה שהוסיף עוד יותר לתעלומה ולספקולציות.

סיכום

אנסטסיה, בתו הצעירה של הצאר ניקולאי השני, נולדה בשם אנסטסיה ניקולייבנה רומנובה. שם המשפחה שלה, רומנובה, הוא הצורה הנשית של שם המשפחה של אביה, רומנוב. המסתורין סביב שם המשפחה של אנסטסיה נובע בעיקר מהמתחזים שטענו שהם היא לאחר המהפכה הרוסית. עם זאת, בדיקת DNA ב-1991 אישרה את זהותה, ושמה קץ לספקולציות.

נקודות מפתח:

  • אנסטסיה הייתה בתו הצעירה של הצאר ניקולאי השני, הקיסר האחרון של רוסיה.
  • שמה המלא היה אנסטסיה ניקולייבנה רומנובה.
  • לאנסטסיה היו שלוש אחיות גדולות ואח צעיר ממנו.
  • משפחת רומנוב הופלה במהלך המהפכה הרוסית, וכל משפחת המלוכה הוצאה להורג.
  • מתחזים הטוענים כי היא אנסטסיה צצו לאחר המהפכה, מה שהוביל לבלבול ולספקולציות לגבי שם משפחתה.
  • התעלומה הופסקה לבסוף ב-1991, כאשר בדיקת DNA אישרה את זהותם של שרידי משפחת רומנוב.
  • שם המשפחה של אנסטסיה, רומנובה, הוא הצורה הנשית של שם המשפחה של אביה, רומנוב.
דילוג לתוכן