פאנפונה » מדריכים » איך מורידים גוגל כרום לטלוויזיה חכמה? מדריך פשוט וקל למתחילים

איך מורידים גוגל כרום לטלוויזיה חכמה? מדריך פשוט וקל למתחילים

Sdarot TV Login

אם אתם רוצים לדעת איך מורידים גוגל כרום לטלוויזיה חכמה, אנחנו כאן כדי לספר לכם שאין דבר פשוט מזה. באמצעות כמה צעדים קלילים תוכלו לצפות בכל הסדרות והסרטים האהובים עליכם, לחפש דברים באינטרנט, להקרין תמונות מרהיבות ועוד ועוד. כל מה שאתם צריכים זה כמה דקות פנויות, והעולם כבר יהיה בידיים שלכם.

מה תוכלו למצוא בעמוד הזה?

בעמוד זה הכנו לכם מדריך מקוצר, המכיל את הצעדים המרכזיים להעברה של קבצים המחשב – כלומר מדפדפן הגוגל כרום – אל טלוויזיה חכמה מבוססת מערכת הפעלה אנדרואיד. המדריך הוא מדריך מקוצר שכן הוא אינו כולל תמונות והדגמות. אנחנו ממליצים להמשיך לקרוא לכל מי שכנולוגיה באה לו בקלות יחסית. מי שצריך הסברים רחבים יותר ומעמיקים – אולי כדאי שיעבור למדריך אחר.

טיפ קטן מאיתנו – המדריכים הטובים ביותר הם דווקא בשפה האנגלית. קריאת מדריכים באנגלית עוזרת גם להרחיב את אוצר המילים באופן מופלא.

אז ללא דיבורים והקדמות נוספות, בואו נתחיל.

איך מורידים גוגל כרום לטלוויזיה חכמה – המדריך ה… (כמעט) מלא

  1. פתחו את גוגל כרום במחשב. שימו לב שבשלב זה עדיין אין לכם אותו בטלוויזיה.
  2. פתחו את לשונית קאסט (cast).
  3. לחצו על העברה.
  4. בחרו את הקובץ
  5. בחרו את המכשיר שאליו תרצו להעביר את הקובץ
  6. העבירו את הקובץ
  7. מזל טוב! עשיתם את הפעולה של העברת הקובץ ממכשיר למכשיר בהצלחה.

אם המדריך שלהלן אינו מספיק מפורט עבורכם, ברחבי הרשת תוכלו למצוא המון מדריכים שנותנים מידע יותר רחב, בליווי תמונות ועזרים נוספים. שימו לב שעת מנת לפתוח את הגוגל כרום בטלוויזיה החכמה, יש צורך במכשיר נלווה נוסף. המכשיר הזה נקרא כרום קאסט, וניתן למצוא אותו בחנויות רבות. לרוב אלו יהיו חנויות מחשבים. אנחנו הזמנו אותו באמאזון, ולכן לא נוכל להמליץ לכם על אף חנות ספציפית, אבל אתם ממש חכמים כך שיש מצב שתסתדרו גם בלעדינו.

בהצלחה בהמשך הדרך, וצפייה נעימה בטלוויזיה החכמה החדשה שלכם! אנחנו מקווים שמצאתם את המידע שבמאמר זה מועיל לצרכים שלכם.

דילוג לתוכן