פאנפונה » טיפים לבית » איך להשקות את הגינה ולחסוך במים? כל מה שאתם צריכים לדעת

איך להשקות את הגינה ולחסוך במים? כל מה שאתם צריכים לדעת

איך להשקות את הגינה ולחסוך במים

חשוב לדעת להשקות את הגינה ולחסוך במים במקביל. יש כמה דרכים לעשות זאת. אחת הדרכים היא להשתמש במזלף ולהשקות רק את הצמחים הזקוקים לכך. דרך נוספת היא להפוך את התהליך לאוטומטי כך שלא תצטרכו לדאוג לגביו יותר.

ישנן גם דרכים אחרות שבהן תוכלו לחסוך במים בזמן השקיית הגינה. אחד מהם הוא על ידי שימוש בהשקיה בטפטוף ואי בזבוז אף אחד מהנוזל היקר על הצמחים שלך שאינם צמאים לכך. דרך נוספת היא שימוש בצינור השרייה או ממטרה, אשר יחלקו את המים בצורה יעילה יותר, ויחסכו מכם יותר מדי דלי בבת אחת.

מים הם משאב יקר. חשוב שנדע לשמר אותו ולהשתמש בו ביעילות. כמה טיפים כיצד להשקות את הגינה שלכם ביעילות ולחסוך במים בו זמנית.

  • השקה את הצמחים שלך בבוקר או אחר הצהריים המאוחרים כשהשמש לא זורחת עליהם ישירות או כשהטמפרטורה נמוכה מ-30 מעלות צלזיוס
  • השתמש באיסוף מי גשמים
  • התקן ברזים עם זרימה נמוכה בבית שלך
  • שקול להשתמש במים אפורים מהמקלחת, האמבטיה וכו’ להשקיית צמחים.

מהם מים אפורים

מים אפורים הם מים ששימשו לשטיפת בגדים, כלים או פריטים אחרים. הוא מטופל וממוחזר כדי להפחית את הצורך במים מתוקים.

ההערכה היא שיש כמיליארד בני אדם בעולם ללא גישה למי שתייה נקיים. משמעות הדבר היא כי מים אפורים יכולים להיות משאב בעל ערך רב עבור אנשים אלה.

מערכות מיחזור מים אפורים יכולות לסייע בהפחתת בעיה זו על ידי טיפול במים אפורים ושימוש בהם כמשאב בפני עצמו.

מים אפורים הם שפכים שאינם מגיעים למתקן טיהור שפכים. זה יכול לשמש להשקיה, נוף או למטרות אחרות ויש לו סיכון נמוך יותר לזיהום מאשר שפכים לא מטופלים.

מים אפורים הם סוג של שפכים לא מטופלים שעושים שימוש חוזר ומוזרם למים עיליים, למי תהום או לאטמוספרה. מים אפורים כוללים ביוב ביתי, מים אפורים (מוחזרים או ממוחזרים) ממקלחות ואמבטיות, שפכי כביסה ונגר מי סופה.

שימוש חוזר במים אפורים מועיל לחברה בכך שהוא מפחית את כמות הפסולת הלא מטופלת הנכנסת לסביבה שלנו. זה גם חוסך כסף בעלויות תשתית כמו מתקני טיהור שפכים ומערכות ספיגה.

ניתן לטפל במים אפורים ולעשות בהם שימוש חוזר להשקיה, מים אפורים יכולים לשמש גם לשטיפת שירותים וכביסה. חשוב לציין שאסור להשתמש במים אפורים למטרות שתייה.

צינור השקייה – דגשים לבחירה נכונה

ישנם גורמים רבים שעליכם לקחת בחשבון לפני שאתם בוחרים צינור השקיה לגינה שלכם. גודל הגינה, סוג האדמה וכמות המים הדרושה הם חלק מהגורמים החשובים ביותר.

אנשים רבים בוחרים ללכת עם צינור PVC כי הם נוחים יותר וקלים להתקנה. עם זאת, הם יכולים להיות מועדים יותר לדליפות וסדקים מאשר סוגים אחרים.

צינורות השקיה הם החלק החשוב ביותר בכל גינה. הם עוזרים לצמחים לצמוח ולפרוח. ישנם סוגים רבים ושונים של צינורות השקיה, לכל אחד יתרונות וחסרונות משלו.

הצעד הראשון לבחירת צינור השקיה הוא להחליט איזה סוג גינה אתה רוצה ליצור. סוגים מסוימים כוללים:

צינור השקיה בטפטוף– צינור מסוג זה בעל חור קטן בתחתית המאפשר למים לטפטף החוצה לאט, המושלם לכל סוגי הגנים, כולל כאלה עם צמחים עדינים או פרחים הזקוקים לאספקה מתמדת של מים מבלי להפריע. על ידי רוחות חזקות או גורמים אחרים. – צינור השקיה תת קרקעי – סוג זה של צינור עובר מתחת לאדמה, כך שהוא אינו זקוק למבני תמיכה וניתן להתקין אותו באזורים שקשה להגיע אליהם כמו מתחת לעצים

דילוג לתוכן