פאנפונה » מגזין » אוסף בדיחות לילדים

אוסף בדיחות לילדים

2023-03-20 06:38:00+02:00

בדיחות על חיות

ילדים אוהבים חיות, אז אין זה מפתיע שבדיחות על בעלי חיים הן להיט בקרב ילדים. הנה כמה מבדיחות החיות הטובות ביותר לילדים: ש: מה אמר הדג כשהוא פגע בקיר? ת: סכר! ש: איך קוראים לדוב ללא שיניים? א: דוב גומי! ש: מה לעשות אתה קורא לדבורה שלא יכולה להחליט? ת: אולי! ש: איך קוראים לפרה ללא רגליים? א: בקר טחון! ש: איך קוראים לכבשה בלי רגליים? ענן! ש: איך קוראים לחזיר שעושה קראטה? ת: צלעות חזיר! ש: איך קוראים לדוב עם כאב גרון? א: דוב נובח! ש: איך קוראים לצבי ללא עיניים ?ת: צבי בלי עין! ש: איך אתה קורא לחתול שלא יכול מיאו? ת: גרגר-סואדר שקט! ש: איך קוראים לדוב עם אף מגרד? ת: מגרד!

בדיחות על אוכל

בדיחות אוכל הן תמיד להיט אצל ילדים. הנה כמה מבדיחות האוכל הטובות ביותר לילדים: ש: מה הבננה אמרה לבננה האחרת? ת: שום דבר, בננות לא יכולות לדבר! ש: מה עשה הענב כשדרכו עליו? ת: הוא נתן תוציא קצת יין! ש: מה התפוח אמר לתפוז? ת: כלום, תפוחים לא מדברים! ש: מה אמר ההמבורגר לנקניקייה? ת: כלום, המבורגרים לא מדברים! ש: מה אמרה חמאת הבוטנים לג'לי? ת: כלום, חמאת בוטנים לא מדברת! ש: מה התרנגולת אמרה לביצה? ת: כלום, תרנגולות לא מדברות! ש: מה הפיצה אמרה לה הגבינה? ת: כלום, פיצה לא מדברת! ש: מה הגלידה אמרה לקונוס? ת: כלום, גלידה לא מדברת! ש: מה העוגייה אמרה לחלב? ת: כלום , עוגיות לא מדברות!

בדיחות על בית ספר

בדיחות בית ספר הן תמיד להיט בקרב ילדים. הנה כמה מבדיחות בית הספר הטובות ביותר לילדים: ש: מה אמרה המורה כשהיא ראתה תלמיד ישן בכיתה? ת: התעורר והריח את החינוך! ש: מה התלמיד אמר כשהמורה שאלה אותו למה הוא איחרתי? ת: ניסיתי להגיע בזמן! ש: מה התלמיד אמר כשהמורה שאל אותו למה הוא לא הכין את שיעורי הבית שלו? ת: לא הספקתי לעשות את זה! ש: מה עשה את זה התלמיד אומר כשהמורה שאלה אותו למה הוא מדבר בכיתה? ת: אני רק ניסיתי להשתתף! ש: מה התלמיד אמר כשהמורה שאלה אותו למה הוא מסתכל מהחלון? ת: אני רק ניסיתי כדי למצוא השראה! ש: מה התלמיד אמר כשהמורה שאלה אותו למה הוא אוכל בכיתה? ת: אני רק ניסיתי להישאר ער! ש: מה התלמיד אמר כשהמורה שאלה אותו למה הוא משחק עם העיפרון שלו? ת: רק ניסיתי להישאר מרוכז! ש: מה התלמיד אמר כשהמורה שאל אותו למה הוא חולם בהקיץ? ת: רק ניסיתי לחשוב מחוץ לקופסה!

דילוג לתוכן