פאנפונה » המלצת הצוות » אהבה ועונש – סדרה טורקית

אהבה ועונש – סדרה טורקית

2023-03-06 02:29:00+02:00

סקירה כללית

אהבה ועונש (Aşk ve Ceza) היא סדרת דרמה טורקית בטלוויזיה ששודרה בשנת 2014. היא מבוססת על סיפור אמיתי על זוג צעיר מאוהב אך משפחותיהם מתנגדות למערכת היחסים ביניהם. הסדרה עוקבת אחר בני הזוג כשהם נאבקים להיות ביחד למרות המכשולים בדרכם.

עלילה

הסדרה עוקבת אחר סיפורם של שני אוהבים צעירים, ימאן וריהן, המגיעים מרקעים שונים. ימאן הוא איש עסקים עשיר מאיסטנבול, בעוד רייהאן היא נערה ענייה מעיירה קטנה. למרות השוני ביניהם, השניים מתאהבים ומחליטים להתחתן. עם זאת, משפחותיהם מתנגדות למערכת היחסים שלהם ומנסות להפריד ביניהם. על בני הזוג להילחם כדי להיות ביחד ולהתמודד עם מכשולים רבים בדרך.

קאסט ודמויות

בסדרה מככבים בורק אוז'יוויט בתפקיד ימאן ונסליהן אטגל בתפקיד ריהאן. חברי צוות נוספים כוללים את Cemal Hünal בתור אביו של ימאן, Özlem Tokaslan בתור אמו של Reyhan, וסיידה דובנצ'י בתור אחותו של Yaman. הסדרה כוללת גם מספר דמויות משנה, ביניהן חבריו של יאמן, משפחתו של רייהאן ואנשי העיירה הקטנה שלהם.

טבלת הדמויות

אופי שחקן שחקנית
יאמן בורק אוז'יוויט
ריהן Neslihan Atagul
אבא של יאמן Cemal Hünal
אמא של ריהן אוזלם טוקאסלאן
אחותו של יאמן סיידה דובנסי

קבלה

אהבה ועונש היה להיט בטורקיה, עם רייטינג גבוה וביקורות חיוביות. הסדרה זכתה לשבחים על ביצועיה החזקים, הסיפור המרתק והצילום היפה. הוא גם זכה לשבחים על התיאור הריאליסטי שלו של התמודדויותיהם של זוגות צעירים מאוהבים.

פרסים ומועמדויות

אהבה ועונש הייתה מועמדת למספר פרסים, כולל פרסי האמי הבינלאומיים לסדרת הדרמה הטובה ביותר. היא גם זכתה בפרס פרפר הזהב לסדרת הדרמה הטובה ביותר ב-2014.

למידע נוסף על אהבה ועונש, לחץ כאן .

דילוג לתוכן