פאנפונה » להעביר את הזמן » אהבה אסורה – סדרה טורקית

אהבה אסורה – סדרה טורקית

2023-03-07 02:02:00+02:00

סקירה כללית

אהבה אסורה (ב אנגלית : Forbidden Love ) היא סדרת טלוויזיה דרמה רומנטית טורקית שהופקה על ידי אי יאפ , שהוצגה לראשונה ב- Show TV ב- 14 ביוני 2010. היא מבוססת על הרומן Aşk-ı Memnu מאת Halit Ziya Uşaklıgil. הסדרה שודרה ב-Show TV ולאחר מכן הועברה ל-Star TV. מאז הוא צבר קהל מעריצים גדול בטורקיה. זה יוצא למספר מדינות בעולם.

עלילה

הסדרה מתרחשת בסוף המאה ה-19 ועוקבת אחר חייו של עדנאן זיאג'יל, איש עסקים עשיר, ומשפחתו. אשתו של עדנאן, פירדבס, היא אישה אכזרית ומחושבת שנחושה להרחיק את בעלה מביהטר, בתה היפה של המטפלת לשעבר של המשפחה. ביהטר ועדנאן בסופו של דבר מתאהבים, וסיפור האהבה האסורה שלהם הוא הנושא המרכזי של הסדרה. הסדרה עוקבת אחר מאבקי המשפחה כשהם מנסים לשמור על סודותיהם ולהתמודד עם ההשלכות של מעשיהם.

דמויות

הסדרה עוקבת אחר חייהם של כמה דמויות, ביניהן עדנאן זיאג'יל, ביהטר יוראוגלו, פירדבס זיאג'יל, בהלול יוראוגלו, ניהאל זיאג'יל ופייקר יוראוגלו. עדנאן הוא איש עסקים עשיר שנשוי לפירדבס, אך מתאהב בביהטר, בתה של המטפלת לשעבר של משפחתו. ביהטר היא אישה יפה ואינטליגנטית שנחושה להימלט מנישואיה האומללים לבהלול, גבר נאה ועשיר. ניהאל היא בתו של עדנאן, ופייקר היא בתו של ביהטר.

קבלה

האהבה האסורה זכתה להצלחה עצומה בטורקיה, והיא יצאה למספר מדינות ברחבי העולם. הסדרה זכתה לשבחים על הדמויות החזקות שלה, הסיפור המרתק והצילום היפה. הוא גם זכה לביקורת על העלילה המלודרמטית והמשחק המוגבר שלו. למרות הפגמים שלה, הסדרה הפכה לקלאסיקה קאלט בטורקיה וזכתה לקהילת קהל בינלאומית גדולה.

קישורים חיצוניים

למידע נוסף על אהבה אסורה, בקר ב-YouTube.com .

דילוג לתוכן